Умови повернення товару

Ми прагнемо забезпечити вас якісними товарами для отримання Вами найвищих урожаїв та прибутків. Проте, якщо з якихось причин вам необхідно повернути товар, ознайомтеся, будь ласка, з умовами повернення:

1. Загальні положення

1.1. Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”.

1.2. Ви маєте право повернути товар належної якості протягом 14 календарних днів з моменту отримання замовлення, за умови, що він не використовувався, збережено його товарний вигляд, упаковку та всі супровідні документи.

1.3. Повернення товару неналежної якості можливе у випадку виявлення дефектів, які виникли з вини виробника або постачальника.

2. Умови повернення товару належної якості

2.1. Товар повинен відповідати таким критеріям:

 • Не був у використанні;

 • Має непошкоджену оригінальну упаковку;

 • Збережено етикетки, маркування та інші ідентифікуючі знаки;

 • Надаються супровідні документи (чек, накладна).

2.2. Товари, що не підлягають поверненню:

 • Насіння, добрива, засоби захисту рослин, якщо упаковка була розкрита (згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172).

 • Засоби, що мають короткий термін придатності, якщо строк придатності минув.

3. Умови повернення товару неналежної якості

3.1. Якщо товар має дефекти або не відповідає опису, клієнт має право:

 • Замінити товар на аналогічний належної якості (за наявності на складі);

 • Отримати відшкодування вартості товару.

3.2. Для підтвердження неналежної якості товару клієнт повинен надати:

 • Фотографії дефекту або упаковки товару;

 • Опис проблеми;

 • Чек або інший документ, що підтверджує покупку.

4. Процедура повернення

4.1. Зв’яжіться з нашим відділом підтримки за телефоном або через електронну пошту, вказану на сайті, та повідомте про намір повернути товар.

4.2. Надайте необхідну інформацію: номер замовлення, причину повернення, фотографії (за необхідності).

4.3. Після узгодження умов повернення надішліть товар на вказану адресу. Вартість доставки залежить від причини повернення:

 • Якщо повернення здійснюється через дефект товару – витрати на доставку компенсуються.

 • Якщо повернення здійснюється з інших причин – доставка здійснюється за рахунок клієнта.

5. Термін повернення коштів

Повернення коштів здійснюється протягом 7 робочих днів після отримання товару та перевірки його стану.

6. Контакти для звернень

Якщо у вас виникли питання щодо повернення товару, будь ласка, звертайтеся:

 • Телефон: +38 068 887 81 83

• Графік роботи: з понеділка по п’ятницю (8:00 до 17:00)

Ми завжди готові допомогти вам та зробити вашу покупку максимально комфортною!

Залишилися питання?

Залиште заявку, ми передзвонимо і запропонуємо вам пораду