Умови повернення товару
Ми прагнемо забезпечити вас якісними товарами для отримання Вами найвищих урожаїв та прибутків. Проте, якщо з якихось причин вам необхідно повернути товар, ознайомтеся, будь ласка, з умовами повернення:
1. Загальні положення
1.1. Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”.
1.2. Ви маєте право повернути товар належної якості протягом 14 календарних днів з моменту отримання замовлення, за умови, що він не використовувався, збережено його товарний вигляд, упаковку та всі супровідні документи.
1.3. Повернення товару неналежної якості можливе у випадку виявлення дефектів, які виникли з вини виробника або постачальника.
2. Умови повернення товару належної якості
2.1. Товар повинен відповідати таким критеріям:
• Не був у використанні;
• Має непошкоджену оригінальну упаковку;
• Збережено етикетки, маркування та інші ідентифікуючі знаки;
• Надаються супровідні документи (чек, накладна).
2.2. Товари, що не підлягають поверненню:
• Насіння, добрива, засоби захисту рослин, якщо упаковка була розкрита (згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172).
• Засоби, що мають короткий термін придатності, якщо строк придатності минув.
3. Умови повернення товару неналежної якості
3.1. Якщо товар має дефекти або не відповідає опису, клієнт має право:
• Замінити товар на аналогічний належної якості (за наявності на складі);
• Отримати відшкодування вартості товару.
3.2. Для підтвердження неналежної якості товару клієнт повинен надати:
• Фотографії дефекту або упаковки товару;
• Опис проблеми;
• Чек або інший документ, що підтверджує покупку.
4. Процедура повернення
4.1. Зв’яжіться з нашим відділом підтримки за телефоном або через електронну пошту, вказану на сайті, та повідомте про намір повернути товар.
4.2. Надайте необхідну інформацію: номер замовлення, причину повернення, фотографії (за необхідності).
4.3. Після узгодження умов повернення надішліть товар на вказану адресу. Вартість доставки залежить від причини повернення:
• Якщо повернення здійснюється через дефект товару – витрати на доставку компенсуються.
• Якщо повернення здійснюється з інших причин – доставка здійснюється за рахунок клієнта.
5. Термін повернення коштів
Повернення коштів здійснюється протягом 7 робочих днів після отримання товару та перевірки його стану.
6. Контакти для звернень
Якщо у вас виникли питання щодо повернення товару, будь ласка, звертайтеся:
• Телефон: +38 068 887 81 83
• Графік роботи: з понеділка по п’ятницю (8:00 до 17:00)
Ми завжди готові допомогти вам та зробити вашу покупку максимально комфортною!